DI's Pensionistforening

 

Foreningens formål er at samle personer, der er gået på pension/efterløn fra DI, til kulturelle arrangementer og sociale sammenkomster.

Gode idéer fra medlemmerne om arrangementer og udflugter modtages gerne.

De bedes sendt til sekretæren: Lise Lotte Mahmoud

Generalforsamling i DI's Pensionistforening

DI’s Pensionistforening indkalder til ordinær generalforsamling, der afholdes

onsdag den 10. juni 2026, kl. 16.30

hos Dansk Industri, Rådhuspladsen, København

 

Dagsorden:

 

  1. Valg af dirigent
  2. Beretning for det forløbne år
  3. Forelæggelse af årsrapporten for det forløbne år
  4. Forslag fra medlemmerne eller bestyrelse
    Der er ikke indkommet forslag fra medlemmerne til behandling.
  5. Fastsættelse af kontingent for det følgende kalenderår
    Bestyrelsen foreslår en kontingentforhøjelse til kr. 450,- for 2027
  6. Valg af bestyrelsesleder og 4-5 andre bestyrelsesmedlemmer
    På valg er:
    Lise Lotte Mahmoud – villig til genvalg
    Helle Søderberg – ønsker ikke genvalg
    Merete Dalgaard – villig til genvalg
    Der er således 1 ledig bestyrelsespost til besættelse

    Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen:
    Anders Harbo – villig til genvalg
    Kåre Sørensen – villig til genvalg

  7.  Valg af kritisk revisor samt 1 suppleant for vedkommende
    Kritisk revisor: Lill-Ann Colfach – villig til genvalg
    Revisorsuppleant: Annette Dragsdahl – villig til genvalg
  8. Eventuelt

     

    Såfremt du ikke deltager i generalforsamlingen, er der i henhold til vedtægternes §4, stk. 9 mulighed for at stemme ved fuldmagt via et andet medlem. Dog kan intet medlem afgive mere end 3 stemmer.

    Efter generalforsamlingen serveres en let anretning samt vin og kaffe.

     

    Tilmelding til arrangementet sendes til Lise Lotte Mahmoud ved mail: librah@icloud.com.

    Sidste frist for tilmelding er mandag den 1. juni 2026.

     

    Deltagelsen er gratis, men hvis du har tilmeldt dig, og alligevel ikke kan deltage, så meld afbud i god tid.

    Det har kostet foreningen mange penge ved alt for sene afbud eller simpel udeblivelse. Det er ærgerlige penge, som ellers kunne bruges på nogle gode arrangementer.

    Mange venlige hilsner

    Bestyrelsen for DI's Pensionistforening.