Foreningens formål er at samle personer, der er gået på pension/efterløn fra DI, til kulturelle arrangementer og sociale sammenkomster.
Gode idéer fra medlemmerne om arrangementer og udflugter modtages gerne.
De bedes sendt til sekretæren: Lise Lotte Mahmoud

DI’s Pensionistforening indkalder til ordinær generalforsamling, der afholdes
onsdag den 10. juni 2026, kl. 16.30
hos Dansk Industri, Rådhuspladsen, København
Dagsorden:
Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen:
Anders Harbo – villig til genvalg
Kåre Sørensen – villig til genvalg
Såfremt du ikke deltager i generalforsamlingen, er der i henhold til vedtægternes §4, stk. 9 mulighed for at stemme ved fuldmagt via et andet medlem. Dog kan intet medlem afgive mere end 3 stemmer.
Efter generalforsamlingen serveres en let anretning samt vin og kaffe.
Tilmelding til arrangementet sendes til Lise Lotte Mahmoud ved mail: librah@icloud.com.
Sidste frist for tilmelding er mandag den 1. juni 2026.
Deltagelsen er gratis, men hvis du har tilmeldt dig, og alligevel ikke kan deltage, så meld afbud i god tid.
Det har kostet foreningen mange penge ved alt for sene afbud eller simpel udeblivelse. Det er ærgerlige penge, som ellers kunne bruges på nogle gode arrangementer.
Mange venlige hilsner
Bestyrelsen for DI's Pensionistforening.